woensdag 5 mei 2021

Het zit even niet mee

Voor mijn trouwe lezers:

Begin december maakten wij voor de voorlopig laatste keer een rondwandeling van ongeveer 10 km. Daarna sloeg het noodlot toe. Eerst speelden de rugklachten van mijn man op, waardoor ik in alleen nog wat korte wandelingetjes maakte in de directe omgeving. En toen hij begon op te knappen, was ik aan de beurt. Nog nooit last gehad van mijn rug, maar des te heftiger is het nu. Vanaf half januari begon het sukkelen, dat steeds erger werd. Zowel de huisarts als de fysiotherapeut houden zich er nu al maanden mee bezig, maar er zit geen schot in. Verder dan een blokje om kom ik niet.

En nu?

De mooie tochten die nog in de planning stonden, zullen even moeten wachten. Hier bijhouden hoe het met de rugklachten gaat, zal ik niet toen. Jullie zien het wel als ik weer ver genoeg kan lopen om er iets zinnigs over te vertellen.

 


Wie langzaam en voorzichtig kleine stukjes moet lopen, kan extra genieten van het vele moois dat de natuur in het voorjaar te bieden heeft. Dat is dan weer een voordeel.

© Jannie Trouwborst, mei 2021.

Overigens wordt de email service op dit blog door Google niet meer ondersteund. Ik heb de link verwijderd. Wie toch een berichtje wil blijven ontvangen als er een nieuwe blogpost verschijnt, kan dat via Bloglovin' doen. Of de aankondigingen via Twitter of Facebook in de gaten moeten houden. Tot later, hoop ik.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten